2013-02-15
11:06:37

*GÄSP*
Är såå jävla trött så de är inte sant! ska gå ut mad Zlatan nu och få lite frisk luft så jag förhoppnings vis piggnar till lite granna. 
Efter jag vart ute med hnm är det full fart upp till stallet, Rider barbacka. Känner att de hade vart mysigt, Träna lite balans osså ;) Haha Nejdå hon är sneeel.
Efter det är det hem och städa, städa, städa och städa lite till Uhhuu, Nej men ska städa typ till lisa kommer vid 5-6 någon gång. Kanske inte alls tar så lång tid att städa, men då har jag stället tid för att blogga ;)

Fick fett ont i magen med. Tog lite vanlig yoghurt i ett pytte plas för vi hade ingen laktosfri... Fattar inte när jag ska lära mig att inte göra det även om jag är sugen på de. Får ju bah ont i maaaagen.. :((
Ahja, hoppas de släpper innom koooort!!

Ahjaa, Nu ska jag ut i det fett tråkiga vädret! HADE
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: