2013-02-28
15:56:00

Får sitta hemma...
I skolan idag fick jag helt plötsligt ANNU ondare äv var jag redan har i mitt vänstra knä.. Men tänkte inte så mycket på de för jag satt ner på lektionen. Men när jag skulle gå till tåget med Jenny höll jag på att börja gråta typ. Gjorde så galet ont.. 
Satte mig på tåget och gick av och gick några meter till bussen och när jag satte mig på bussen så bulltade smärtan typ. Gick sedan från bussen hem i världes snigelfar med världens smärta! Helt galet.. Jag har haft ont i knääna innan, men detta är nog det värsta jag vart med om.. Heeeeeeelt sinnes.
Så nu sitter jag i soffan, Kan inte ha benet rakt inte böjt så funderar på att såga av det. (Nej skämt åt sidoo i eländeeet) Har smörjat in med något och har knäskyddet på. Så hoppas det släpper orkar verkligen inte med besök på sjukhus f*n skapet..

Inte kan jag rida heller.. 
Solei dör ju inte av lite vila det är mer jag som kommer dö när hon ska ridas. Men vi har hållt igång ganska bra den tiden hon vart här. (Imon 1 månad och 1 vecka) Så då kan hon få lite vila. Men jag hade ju hoppats att kunna köra igång henne fullt ut, Träna och bah gå ALL IN denna veckan nu när det är fint väder och så! Men nej. Får väll vänta någon vecka med det.

GAAAAH BLIR LITE GAAAALEN... :(((
Ska kolla Top model och tröstäta Pringles som mamma hade köpt till mig när hon handlade. Jag som inte äter sånt egentligen. Men Ja, nu var det bra ändå! IOF skulle dom vart till imon.. Men nää dom blir till idag!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: