2012-10-02
21:48:54

Ridprofilen imon
Imon blir de ridprofilen med Lilla A, Åker med Jenny och hennes mamma!! TACKAR JÄTTE MYCKET FÖR DE!! Annars hade jag ju inte kunnat vara med på dessa träningar! Så jätte tack :D

Vi ska ju då hoppa banhoppning vilket kommer bli kanon kul hoppas hon är lagon pigg och hoppar allt!! No stopp kör vi  på! (Haha låte konstig när jag säger satsar inte på några stopp, men asså de är oftast jag som gör fel och att vi inte känner varandra riktigt än. Och jag vill inte göra fel nu när de gått en månad utan vi ska vara så samkörda att de inte ska vara stopp på 70-80 höjder nu, ah ni förstår säker)
Är taggad och jag hoppas att de kommer att gå bra! Ska se om någon vill filmaaa, Kanske Moooa? Hehe Hon filma sist, gryymmt Tack för de :D
 
Nu ska jag ta och sova, Har ont i nacken och i huvet! Fick sån sjuk migrän till sista lektionen så fick inte mycket gjort tyvärr. Men lite i alla fall då de avtog. Men har ont i huvet nu så jag får gå och lägga mig och vila upp mig till imon :)) Wiihii!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: