2012-10-20
21:28:27

Nu är allt fixat
Red en sväng med Jill förut, hon va lagom pigg. Hade dock önskt lite mer energi dock men får hoppas att hon blir lite piggare till morgondagen så jag kan gasa runt banan ;) Haha
När jag komtillbaks till stallet knoppade jag och dock blev fiina så jag hoppas dom är kvar imon, de blev även några flera än sist så mycket snyggt! Duschade svansen på henne när mamma kom och WOW hade glömt av den fina vita färgen hon får i den när den är tvättad!! Skummet som kom från den var heeelt brunt. Haha

Har putsat och packat nu.
Imon blir de svart Jennifer schabrak och vitt gråbo schabrak! (ÅHH e så arg att jag sålde min kavaj!! MÅSTE KÖPA EN NY OMGÅENDE de är gräsligt att rida i tröja!!!)

Japp jap nu taggar vi och runt ska vi komma i full fart!! (Haha skämt åtsido, men de ska va ett bra temop och heldre lite förfort än lite för långsamt! ;))
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: