2012-10-18
21:51:51

Grym jag är på att blogga
Men idag har jag en andledning till att inte gjort de då jag fick migrän imorse när jag vaknade, så jag somnade om och sov till typ 11 halv 12 något! Härligt.
sedan så har jag legat i soffan och tittat på film, och sen tog jag Zlatan och gick en promenad upp till stallet och fixade med sessan som fick vila idag då! 

Hoppas inte jag missade allt för mycket i skolan idag.
Imon så börjar vi 10.10 med att se på film på svenskan sen har vi lunch - idrott - lärande och utveckling. Så ganska chill dag måste jag ändå säga dock slutar vi typ kvart över 3 eller något så de är ju lite segare... men men man får överleva de!
När jag kommer hem imon så blir de stallet med en gång. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men antar att de får bli dressyr imon då efter som att de var planen idag. Men jaja, kan lika väl bli en uteritt. vi får se vilket humör jag är på ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: