2012-11-14
22:05:38

hej
 
Va uppa och morgon fodrade hästarna idag och kände inte alls för att rida och efter som att hon inte fått någon vila denna veckan så kunde hon få de idag! :)
Så åkte med mamma hem med en gång när vi fixat de lilla som skulle fixas. Och så la lag mig i soffan med Zlatan och myste och sedan fick jag en promenad på 40 min med hnm. Gött!!

Tog sedan bussen och tåget till stenkullen där jag blev upphämtad av Jennifer, Hennes kusin och Morfar! Härligt Gäng asså!!! Hehe
Åkte till Toleryd och där blev de JOBBA, Haha rikigt kul måste jag säga!
Idag har vi fått ta in och bosta hästarna som alla dagarna börjat med, sen så va vi inne på lektionen och mockade lite baj, men efter ett tag så gick jag ner till knatte gruppen så fick jag va med och springa med en kille när deras lektion började! HAHA OH JESUS VA JOBBIGT.... sprang dock bara 3 variv i sträck.. men ändå :P
sen har jag stått i kiosken och mockat lite mer baj under lektionen!
Kvällsfodrade även! :)

Dagarna har gått så sjukt snabbt och de har vart riktigt kul och lärorikt! Trevlig personal gossiga hästar osv. 
Så de är lite tråkigt att de är slut nu, men ändå lite skönt då man är så himlans trött efter att ha jobbat!
Men som sagt riktigt kul har de varit! :))

 
Angelo som jag nu vet är en pojk, HAHA <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: