2012-11-17
22:48:03

Har haft en jätte kul dag!
Så har inte velat ta upp mobilen och börja blogga lite sådär random! Nää, så de fick ligga nere idag.
Clinicen va riktig kul och lärorik! Sjukt fina hästar hade dom, speciellt den sista som var svart och verkligen as fin, gick riktigt hög dressyr. Vi trodde den var typ 7-8 men den va 19.. Haha Ballt! 
Asså jag är typ chockad, seriöst va fina dom var och så duktiga.

Så en trevlig clinic med goa i bilen dit och hem HAHA alltid skratt och skoj! ;P

Hem och sen dirr upp till stallet där Jill va, Så vi red ut en sväng tillsammas! Kuuul!
Fixade Maten innan jag red, och mockade efter sen hem och mysaa! ;)

OCh nu ska jag snart sova för imon blir de upp tidigt och åka till stallet för att träna kl halv 9 för Sandra å simmenäs! Ska tänka mest på mig själv och bara ha kul denna sista träningen med Anastasia gosen!! <3

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: