2012-05-11
23:04:14

Resultat Skol-DM
Förklass: Grunden flöt på bra, men fick några konstiga språng, men inget super konstigt! Men när jag vänder upp mot första i omhoppningen så får jag ingen avstånds bedömning så jag rider på så som Sandra sagt att jag ska göra och då backar hon av själv, men hon backade av föör mycket och de blev helt konstigt.. så de blev en tvärnit och jag flög av rätt in i den fina oxern så hamna jag gränsle över bommen, och gjorde något konstigt med magen, såå jag tror jag har ty en spricka i ett av revbenen då de gör ont när jag rör mig på vissa sätt.. -.-'' 
Men jaja, ganska nöjd med grunden i alla fall!!

Lagklass: dom 3 som var innan mig nollade så jag red ju utan press och fick en bra runda som jag är super nöjd med!! Nollade och vidare till omhoppning!

Omhoppningen: när jag Julia och Allis skrittade runt innan vi skulle hoppa, vi 3 var typ sist, så hör vi att dom 2 lagen som var till omhoppning har 4 fel så vi skulle bara rida för nolla i vårt lag, och alla i mitt lag nollade, och jag var sist ut så jag red på litegranna och lärde känna henne lite i omhoppningarna! Men jag nollade och fick ett jätte bra flyt, dock var hon i dom 2 första hindrerna men sedan fyfte hon!

1:a - GA-skolan Lag 1 - 0 FEL
2:a - Gullhögen skolan Lag (1 eller 2) - 4 FEL
3:a - GA-skolan Lag 2 - 4 FEL


WOOOOOOP VI VANN VI VANN VI VANN :DD

NÖJD MED DAGEN I HELHET ÄVEN OM JAG FORTFARANDE STÖR MIG PÅ ATT JAG ÅKTE AV ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: