2012-05-01
22:35:23

Maggie + näsblod
Asså jag fick typ lite halvt hjärtatack när jag skulle lasta av Maggie på gårdsplanen, Och när jag går in i transporten så var de blod på hela väggen och hela hennes mule var blodig....

De var väldans tur att Icka var i stallet så hon fick förklarat att Hon kan börja blöda näsblod när hon har ansträngt sig MYCKET! Och de har hon gjort sen hon var liten men de vart ett tagsedan nu!!
Lite läskigt! Men ahja nu vet jag om de i alla fall. (hoppas inte de händer på tävling bara då man inte får starta om hästen blöder ur näsa eller mun/eller någonannan stans! dock skulle jag ju aldrig göra de om de blöder mycket eller så men asså om hon börjar blöda efter typ och överdommaren kommer och ser de eller något..) Aja tror inte jag ska filosofera så myckt över de! Skulle de hända så löser väll sig de på något sätt! ;)

Maggie-Bus är inte som alla andra!!!! :P




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: