2012-05-21
22:26:12

Listan

Dag 1- Maggies outfits

Dag 2- Min favoritoufit

Dag 3- Dethär äter min häst

Dag 4- 5 punkter som beskriver min häst

Dag 5- Visar runt i stallet

Dag 6- Varför ridning får mig att må bra

Dag 7- Största drömmen

Dag 8- Saker jag gör vardagligen

Dag 9- Mitt motto

Dag 10- En ras jag inte skulle vilja ha




Tog denna Av Emmy - http://ponnyysidan.devote.se/
Då den inte vart så lång och hon kom på den själv, Ganska lätta saker att skriva!
Så nu har jag något att blogga om varje dag!! Haha
Ska ta den andra oxå någon gång men orkar inte med de just nu xP


fiiiiiiiin (Btw alla experter, Jag vet att hon är Under lod (eller va man nu säger xD))

BÖRJAR IMON!

Kommentar:

Fin blogg !!

2012-05-21 @ 23:59:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: