2012-05-09
21:32:07

Fotboll
Spelade som sagt fotboll idag i REGNET.. inte så kul men ändå ganska skönt för då blev man inte äckligt svettig, Bara jätte blöt.. 
Dom 2 första matcherna spelade jag topp och de gick väll sådär.. fick aldrig bollen där uppe då dom andra lagen var väldigt bra!! Så vi förlora första med 5-0 och andra med 6-0...
Jag hade några bra lägen och en straff som jag missade... -.-'' Men sedan så ville jag inte spela ute längre så jag sa att jag kunde vara Målvakt! Och första halvlek gick de otroligt bra! räddade en hel drös skott och även en straff som va lite galet att jag rädda :oo Men andra gick katastrof rent ut sagt.. 3 bollar gick in, men om de bara är en back som jobbar på bollen och gör sitt bästa när de är typ 3 pers som anfaller så är de inte så lätt att rädda i ett 11 manna mål ;) Men skit samma vi spelade okej och vi hade roligt - De är huvud saken!! :)

dock så när jag släppte in ett sket mål på uppvärmningen så blev jag lite sur och banka näven i järnstolpen.. Så nu är de aj och inte kan böja....
- skol DM på fredag
- Klassbollen på lördag och då ska jag vara målvakt! xD
JAH detta går bra!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: