2012-05-22
21:20:51

Dagen
De va operation Indien idag så man är hemma och ska samla in ca 150 kr. Men detta pallade inte jag utan jag ville till skolan och jobba med Läxor och sånt istället då man hade som val att göra de!
De var jag och 3 killar till som kom till skolan, dom 3 roligaste! Jobbade lite ibörjan men sedan tittade vi på en film som var på engelska utan text så de tycker jag var jobb för mig i alla fall! Rolig film, så de vart nice! Efter de tog vi ca 1 timma rast och sedan gick vi och åt, Efter de tog vi lite rast till och sedan gick vi och jobbade, Dock blev de lite kaos med klassrum, lärare OSV!! Vi hade ingen lärare på hela dagen så vi gjorde va vi själva ville typ!! AS KUL!!

Efter de åkte jag hem och åt, En timma senare tog jag bussen in till stan och mötte Disa, Så gick vi och köpte glass, Och efter de så gick vi och kollade i butiker på massa fina sommar kläder som jag SKA köpa när jag fått pengar ihelgen! :)
Ca en timma senare gick vi dit vi skulle från början - Till ett möte som handlade om sommarjobben! WOW va kul. Hon som prata dog jag lite på... Men ahja jag överlevde! sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och gav Zlatan en spruta!!! Sen hem, Och nu sitter jag här och har de TOPPEN KUL.. HAHA Not! 

As varmt, men jag klagar inte!!! 




Thildooooo o jaaaaaa




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: