2012-05-31
20:43:05

Attans :(
Maggie Kändes inte fräch idag, Hon va bara allmänt lack och ville inte alls sammarbeta! Efter ett tag så kände jag att hon inte va som hon skulle och jag hoppade då av och gick med henne, Hon va lite ojämn och så.. Vet inte om hon halta men Precis innan jag hoppade av henne så tog hon några jätte kliv med höger fram!.. :(

Sånt är livet hoppas bara de inte är något med maggiiieoo,!!! Hon fick så inne nu med BackOnTrack på alla bena och vila lite så skulle icka kolla på henne imon på morgonen då hon är i Danmark nu!
Men JÄZ, MAGSSON ÄR BÄST!!


Hahah Jag lät de stå kvar! :D

och på Jessies häst Baileys skrev jag: Baileys är oxå snygg, Och sen mycket mindre, Men Maggie är snyggare :D

HAHAH Fet kul dag i stallet med JESSPESS




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: