2012-03-06
22:31:08

verkligen ingen blogglust idag
har varit super trött hela dagen! Skridskorna gick bra förutom när jag skulle bromsa.. Hehe några goa vurpor där!

Stack upp till Hajen och red en LÅNG tur i de fina vädret, var ute i ca 1,5 timma :) På ett ställe stanna häst jäveln och bara stod där.. vägra gå fram, efter ett tag vände hon as fort och stegra, så vände man tillbaks henne, då stod hon bara där.. åhh så fick hoppa av och leda henne en bit.. -.-''

sen var resten av turen ganska härlig, förutom att hon blev rädd för ett HUS.... så var väldigt nära på att drutta av, men höll mig kvar! Blev en väldig konditions träning för henne då jag red rybosjön som jag inte ridit sen i sommras och de är nästan bara grusbackar uppåt! Så jobba fick hon allt göra!! ;)



När jag kom hen la jag mig i soffan, åt lite mat, och sen somnade jag i typ 1 timma... HEeheh Trött här JA
Nu har jag bara tittat på TV och ska lägga mig nu! Sova ut och ta den nya dagen imon ;) Ha de braa
Bilderna från när jag hoppade kommer någon dag! JAG LOVAR!! :))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: