2012-03-03
23:19:19

orkAR inte blogga, fick värsta huvudvärk jue..
Men ah, Skriver lite. Vart på ARS och tittat på tävlingar! Duktiga ryttare, Typ Johanna, Petter, Elisa, Filippa, Julia och Linnea!! Duktiga ungar!

Men MAMMA MIA VA JAG VILL TÄVLA NU, Jag och Emmy satt och tjöta om de typ hela tiden.. Hehe!!


Men efter vi vart på Alingsås så stack jag till stallet och red, red bort till Simmenäs och hoppade med Emmy!
Men Hajen e inte som hon ska, och börjar bli brunstig så hon är inte kula tt ha o göra med nu, Bara står på bakbenen och vägrar göra de jag ber henne om. Så nej de gick inte så bra idag, hon lyssna inte på skänkeln så hon motade hela tiden så de var ingen idé att hoppa högre än 80.
Men tränade lite omhoppningssvngar på 70 och de gick ganska bra för när jag väll fått lite goo i henne så slutade hon tänka på att stegra.

Detta var våran lilla bana :)

Lånade bilden av EMMY för hon har skills! http://www.ponnyysidan.devote.se/



Har massor med bilder som ni ska få se, men har som sagt ont i huvve.. 
Men ni kan så några smakprov ;)

Gött att kunna rida i T-shirt!! SÅÅÅ GÖÖÖTT



-.-'''


Världs finast! <3



haha de blev långt för att inte orka blogga.. :P

Kommentarer:

Tack!! :D

2012-03-04 @ 13:49:32
#2: Johanna

fotograf: a la Johanna XD

2012-03-04 @ 21:22:55
#3: Ebba

Oj va högt hon stegra, är inte de läskit?

2012-03-04 @ 21:41:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: