2012-03-24
21:53:49

God natt
jag är verkligen skit trött, Somnade ifrån Jenny kl 11 igår och vaknade typ 7, somnade igen och vaknade typ 8?.. Haha inte alls trött eller så. NÄNÄ!!!
Så nu ska jag gå och titta på TV och försöka sova, Så ni får bilderna imon istället!! ;) 




Men Hajen fick sig en reäl skritt runda, fast hon va helt Cp vid ett tillfälle! Ganska nära på att åka av!.. Gris pigga ponny :P <3 Men efter att tag blev hon riktigt fin i formen och släppte helt och bara jobbade på helt super!
Och sen vid ett tillfälle så började hon små tackta lite så jag lättade på tygeln och då började hon trava! Så travade hon en bit och sedan bröt jag av efter en liten bit! Så hon valde att trava själv, Och oj va glad hon va! xD hhaha söt!!



TYVÄRR blev Isadora (den oranga,,, Som bet mig i fingret) så himla dålig i förgår eller igår, så dom fick ta bort henne akut på stallplanen!! Och de kör inga såna "lik bilar"(eller va man ska säga) så hon ligger med en presänning över sig vid stallet :// LIte äkligt och sorgligt och så, Men de är sånt som händer och de som har hänt har gått så himla fort i slutet, utan att vi vetat va de varT!!!!!
Isa,fisa,grisa, Usch va jag ogillade den hästen,, Hon va så OOOOUUUH.. va som ett onglok, Man fick lixom ta skydd när hon kom emot en!! Men kommer sakna Henne ändåååå!! <3
VILA I FRID ISADORA <3





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: