2012-03-19
22:59:31

GoD nAtT bLoGgEn
Nu ska jag sova, och Tagga Engelskt MUNTILIGT Nationellt prov imon! FAVORIT ämnet.... Nooot :((
Men ska självklart göra mitt bästa och försöka prata på som bara den även om de blir lite fel!! Ska tjöta med Jenny, så de blir brao i alla fall! För hon e snäll och hjälper till om de blir fel istället för att skratta! (FAst ibland kan hon skratta, men då har de blivit helknas!! XD)

ETT Tips till dig som har de svårt med Engelska: Prata med någon som du känner väl som är en snäll och schyst kompis! Så kommer du känna att ju mer du försöker ju mer lär du dig! De speler ingen somhelst roll om de blir fel. Man blir rättad och kör på igen! Man ska inte vara rädd för att säg fel, De är inte hela världen att bli rättad på något man inte är så bra på!! De är bättre att göra fel och bli rättad än att sitta tyst och inte säga något och inte få något betyg!! TRO mig JAG VET!!!
Måste ju även säga Tack till Jenny Wissén som hjälpt mig SÅÅHÄÄR mycket med min Engelska!! TACK TACK TACK TACK <3 <3 <3



Men vilket fall så börjar jag halv 10 och slutar 10.. Värt med skola i 30 min.. Haha 
Sen ska jag till HAJEN min bebis <3****





GOD NATT ALLA GOA


Kommentar:

you're welcome dude. we have to be good tomorrow. I want to be super good, not good. I want to be perfect! :D

2012-03-19 @ 23:16:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: