2012-03-08
19:18:46

Bilder del 1 (fail)
Dessa skulle publicerats IGÅR :O

Nu kommer de lite Fail bilder..
(Skriver en liten konversation(eller va de heterXD) under dom bilderna!!!



Jag: Hallååå spring HAJEN, SPRING!!!
Hajen: "KEEEFT, Jag é sur..."
Hajen: LALALA JAG E LITE CP...
Clinton: VA I HELVETE PYSSLAR DU MED? :O



Jag: TITTA VA JAG KAN ÖPPNA MUNNEN MYCKE :DD



Hajen: "Jag är inte till för att hoppa eller de där när man ska böja på nacken och bara va på marken.. Nej nej, Jennifer komigen nu, nu gör vi KARATE :D"
Jag: HÄSTJÄVEL! LYSSNA PÅ MIG DÅ.. -.-''

Jag: MAHAHAHA JAG E GALEN... 
Hajen: "Ahmen mogna för 17!"

Jag: Haha de var ju ganska roligt!
Hajen: "PFFT skulle inte tro de ditt TROLL..."



Hajen: Nuu, Nuuu Blev de lite GALET här??
Jag: OOOOHHHIIIIIII..






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: