2012-06-15
17:15:35

MI
Va med mi en stund på kvällen igår -Pratade om ALLT- så de blev ingen tid till att blogga och när jag kom hem gick jag nästan och la mig med en gång - då jag skulle upp idag och börja Sommarjobba på Dagiset i Ingared!

så ah, första dagen är avklarrad och de gick ju galant!!Jobbar 6 timmar om dagen i 2 veckor så de är ju inte så länge! Bättre än 4 timmar och 3 veckor! När jag ändå jobbar kan jag jobba 2 timmar längre så de är ju skit bra att man kunde välja!

Nu ska jag bara sitta här och chilla, äta och sen SE PÅ SVERIGE i EM :D WOOOPWOOOP, Hoppas dom vinner nu dååh.

Imon bir de rida häst tror jag och sen ska vi på kalas till några goa kompisar i Borås!! ;)

Söndag - ah då tror jag att jag och Mi drar in på AlingsåsFestivalen. 


HAHAH Mitt händelsfulla liv nerskrivet på min fiiiina blogg som är typ lite efter?.. Woop NOT


PUSS HEJ




Du e bäst MI <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: