2012-06-10
21:10:09

Host Host...
Ah chillat hela dagen SERIÖST - HELA DAGEN

Va uppe på vinden och letade efter gamla Cowboy grejer men hittade inget tyvärr. Dock hittade jag mina gamla dockor och massa små söta barn kläder. Jag Bah OMG, Vill bli vuxen få en litet sött barn som man kan skämma bort med gulliga kläder och börja jobba som Polis NUUU!!

Hahah snacka om att jag vill hoppa över domma skolåren som är kvar och bara börja jobba på ett kul jobb! (haha och folk säger att man ska ta vara på skolan för att jobba e tråkigt..)

Ahja får väll gå och lägga mig nu för att orka morgondagen - Så kan jag drömma lite om framtiden när jag sover! :D
BTW.. Måste bara säga att jag drömde någon konsig dröm i natt så jag vaknade hela hiden och bytte kuddar och vände på dom, men jag kommer inte ihåg va de var för dröm.. OMG


Ahhjaaa, Lite rörigt inlägg.. men SKIIIIIT IIII DEEEE :D




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: