2012-06-21
23:15:48

Dressyr-Uteritt
 Kände att PD'n va lite för tirr och dammig så jag bestämde mig för att ta dressyr sadeln och rida ut. Ja, Maggie va ju lite blandad idag!
Ibland så va hon som världens bästa dressyr häst, EXAKT som jag ville ha henne. och sen vissa tillfällen heeeelt knäpp och osammarbetsvillig. Men i slutet fick jag henne i alla fall Exakt som jag ville ha henne låg i fin form och höjde ryggen. Efter en bit trav så - så fick hon skirtta på långa tyglar tillbaks och bara sträcka ut halsen! ;)
Super kul med dressyr UTE ju! :D Inte sista gången kan jag säga!

När jag kom hem så var jag med Emmy och vi gick ner och bada. Årets första dopp i sjön idag då! De va riiiktigt sjukt j'vla kallt, Isbit seriöst! Ändå hoppade jag i 2 gånger. BARA FÖR ATT!!
sedan chillade vi resten va kvällen med våra söta cykel hästar.... xD Hahah


Ah nu ska jag kolla TV och tyyyyp sova!

Kommentar:
#1: Jennie<3

nu finns dina frågor med mitt svar ute :)

2012-06-22 @ 08:46:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: