2012-06-13
22:59:58

ah.. nu e de sommarlov...
Idag splittrades vi, Och shit va alla dom flesta grät...

Lärarna ställde upp sig på en lång rad så gick man och kramade alla! ÄVEN dom man inte har haft, men de va ju lite mysigt ändå.. Öhö! Men ahja när jag kom till typ dom sista 3 efter typ 40 lärare eller något så stod Pia (bästa läraren) där och grät så då kunde jag typ inte hålla inne tårarna mer asså! Shit jag trama dom 2 sista jääätte fort och sedan sprang jag och Jenny iväg och ställde ossi trappan och grät och då kom Jasse och mathilda och då började dom oxå gråta! Sedan slutade vi gråta och gick ut till våran klass som stod på gräset och väntade, så stälde vi oss i en ring så började någon så gick man typ runt och kramade alla och då började vissa gråta igen!

Sedan gick vi någrastyckna till deli-deli och fikade men på vägen dit så tappade mathilda sitt halband så jag och Disa började prata lite och kom fram till att hon skulle gå i GBG och vi anda på Lerum och då började vi gråta igen, Så stod vi typ på gatan och grät enstund till Mathilda och Jasse kom igen... HAHA

Men sen så gick vi då och fikade -MYSIGT!

När vi fikat så åkte jag och Jasse hem hit och gosa med vovve och bah chillade typ ;)

ah sedan har jag haft en ganska tråååkig kväll ;P






Saknar er redan världens bästa Klass - 9c 11/12




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: