2012-12-23
00:32:51

...
Just nu ser de lite mörkt ut!
Vill hitta en D-ponny som gått minst LB-LA som jag kan Låna på foder i 2 år.. Alltså behöver jag hitta en ponny NU!. Vill kunna hoppa Varbergshoppet, Gå på roliga läger osv! Jag har lixom aldrig fått göra något utav de. 
Så jag hoppas att jag hittar den perfekta ponnyn snart, SNARAST så man kan träna upp sig och hoppa Gota som start osv denna våren för att kunna hoppa Varbergshoppet i sommar (LC-LB)... Men ja.. Just nu ser de inte så bra ut om jag ska vara ärlig... 
Vill ha en Ny Hajen som maxad D-ponny.. Snälla någon gullig människa, Hitta de till mig så blir jag mer än glad! <3 Dock är väll de helt omöjligt!

ALLA ponnysar som låter bra är typ borta i stockholm, eller skåneland.! Och så långt åker vi inte för att provrida tyvärr :(

Och ja, pusspuss på alla er med skadegjädje.... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: