2011-09-17
09:54:33

Varberg
Nu drar jag till varberg. Och när jag kommer hem så hoppas jag verkligen på att ni har kommenterat!!!!, De suger att blogga när ni inte gör de!!! Vad är de för mening att blogga när men inte får några kommentarer så man veta att folk uppskattar de man gör?
Jag bloggar ju för att ni ska få något att läsa, men om ni inte kommenterar så skiter jag i att skriva!!!!!

Så nu åker jag till varberg och kommer hem imon. Och när jag kommer hem och å in här vill jag se att ni kommenterat på BRA!!!



BYEBYE ha de bra // jennifer

Kommentarer:
#1: sophia

va med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2011-09-17 @ 13:09:18
#2: Linnea

Något som irriterar mig lite är att folk som driver bloggar BARA bloggar för att få kommentarer. Vad är det för mening då med att blogga. Bloggar ni inte för att ni tycker det är kul? :P

2011-09-17 @ 20:56:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: