2011-09-25
21:33:53

Så sant som de är sagt.
http://baraacarro.blogg.se/2011/september/vaga-tycka-om-dig-sjalv.html#comment

Detta är så bra skrivet och jag håller med till 1000 (dom tycker JAG att Nellie överdriver liiite, Men de tycker jag)


De är lixom så. Man vill inte/ Kan inte ge sig själv possetiva saker när andra lyssnar, ÄVEN om man kanske vet att man är bra på något.

Eller

När min tränare Sandra pratade om detta på träningslägret på Nääs i sommras och vi skulle säga något vi tycke vi var bra på. Och de ända Hajen gjort på de passet var att stå på bakbena. När de var min tur att säga så ruska jag på huvet och sa: INGET. 
Men sandra gav sig inte me jag kom verkligen inte på NÅGOT. så Sandra bad någon annan säga något jag var bra på. Och då sa Elsa att jag var bra på att sitta kvar på Hajen när hon stegrade.
De är lixom lättare än vad man tror, Nu när de gått så dåligt varför inte tänka vad gjorde jag som var bra för att hålla mig kvar? Få henne att sluta, Inte ge upp, och så vidare? Att ändå tänka possetivt utöver de dåliga och plocka fram de som man faktiskt har gjort bra!!!!

Själv skulle jag nog inte skriva att jag är jätte bra på de och de, och jag äger på att göra så, eller liknade varianter!!
No, men man kanske skulle bli en smula mer självgod?




//Jennifer



Kommentar:
#1: Carro

Måste säga att det är superkul att se detta. Att folk ger mig creed till något jag gjort! TACK :D

2011-09-26 @ 07:15:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: