2011-09-27
21:54:58

Red till Ingareds PD'n....
.... Med Johanna o Petter Turesson och Emmy. 
Riktigt kul att rida tillsammans med någon nu. Vi möttes på vägen utanför gården där hajen står (dom kom ridande från simmenäs).
Skrittade ner till PD'n och ravade lite iform och hon fick jobba på med tryck i traven med lågform.
Sedan galopperade jag lite och de gick jätte ra hon stod inte emot något i fattningarna INGET. Hon var riktigt pigg och jag gjorde lite galoppombyten och hon satte dom riktigt bra, de var något som de blev korsgalopp när jag skulle byta till vänster varv. Men men de är ju för att hon har lite muskler i den sidan. Men hon har fått mycket, förut när jag börja rida henne kunde hon knappt galoppera alls så de har gått framåt!! 



(Gammal bild)


Efter jag rit var jag kvar i stallet JÄTTE länge helt själv med hundarna och borstade fixade med hovarna och linnementade, smörjade. Allt möjligt. Super mysigt! <3



//Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: