2011-09-26
13:42:50

my head exploded @@@@
Har så galet ont i huvet så jag bara vill skrika! orkar knappt tänka xp Hoppas att de går över fort så jag kommer ut i stallet ! Både Twixy och Belle skall ridas i dag, belle ska nog få skritt/trava runt travbanan. Och Twixy ska få gå ett lungt pass på ängen över bommen osv. Mamma kanske tar en sväng på Moniis eller något liknande i allafall.
Slapp dag i skolan, slutade efter lunchen, pappa kom & hämta mig och sen lörde han hem mig och sen åkta han till jobbet igen. Då hade jag såklart inga nycklar men tur som jag hade va mitt föndet öppet så den vägen fick jag gå in i dag.  Sen gick jag ut & hämtade kaninen hos grannen för den har rymt & vart borta i flera dagar så gött att jag hittade den lille varelsen ;)
Jäkla tuff bild måste jag säga! (Y)
Nu ska jag ta något att äta för jag dör av hunger xp
Men vi hörs i kväll med massa bilder & annat sköj! everything 4 u ♥
//Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: