2011-09-25
20:43:01

Hej jag med dålig update @
Ja som sagt...min uppdatering har ju inte vart den BÄSTA under dagen xp
'Drog te Ingared & träffa jennifer, drog hem till henne.
Cyklade till godisaffären & köpte fett med godis - tjocka som vi e XD
sen stack vi hem till henne & kolla på film osv.
Sen åkte vi upp til Hajen! jennifer red henne först på en grusväg, HAHA
ponnyn kan ju stegra på komando så de blev en hel den sånt xp
Sen fick jag prova henne lite, ÄLSKAR hennes gallop! Awesome ponny!
jennifer tog ett jättefint när hon stegrar sig.....HÖGT!
Fin heeest ♥
Sen drog vi hem till henne igen & dapa som vanligt xp
ponnysarna vilar i dag & skall skrittas ut i morgon!
Nu ska jag sova så mer update från mig i morgon ;)
/Amanda

Kommentar:
#1: Linnéa

Jag vill se på bilderna!:)

2011-09-25 @ 21:03:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: