2011-09-19
21:56:00

Hajen 19/9-11
Red på rakt bett vilket nog ine var de smartaste. I galoppen så ville hon inte framåt när jag höll lite i henne, så fick vara jätte lätt på handen. Dock i traven var hon helt underbar och gick sjukt fint, verkligen gryymt!!
Red lite lydnad, och övergångar, kvick för skänkeln och sånt. Typ så här:
1. ah jag tror ni fattar utan att jag behöver beskriva. Men de svarta sträcket är en bom för att hon ska lyfta på bena även om de är lågt, och att hon inte ska dra ivär mot den!

2. Tror ni fattar här oxå. De är samma fast bytt sida på galoppen och traven :)

Gick faktiskt riktigt bra och hon lyssnade fint i båda varven, så när jag travade av, JÄDRAR vilken kännsla jag fick, Hon sänkte sig och tuggade på bettet och var verkligen SUPER fin!. Jätte nöjd med henne!!!





//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: