2011-09-23
15:19:12

Dagen ...
Har vart ovanlig konstig? VArt galet trött....9:orna skäller på oss för allt vi gör.....jobbiga lektioner osv,
sen när jag stog & vänta på bussen, kom de en silvrig skåpbil typ, sen stanna precis framför mig & gubben stirra på mig med en såndär äcklig blick....sen åkte den och sen efter 1 min kom den tbx:O fatta jag blev rädd & ringde till pappa & han kom och hämta mig på skolan.
FATTA hur rädd man blir :O haha xp
Nu skiter vi i de & lever vidare xp...

Har en massa att gö i stallet, rida både belle & twixy ordentligt!
Mamma kanske rider med på mona, vi får se.

Sen puttsa & packa inför tävlingen i morgon.

Fredagsmys & massa annat sköj.  Lägga mig TIDIGT för att gå upp 5 -.-


,nehe nu måste jag skynda mig!(sorry för att kort inlägg men MASSA mer ikväll ;)
//Amanda

Kommentarer:
#1: emshie

Vad ska du hitta på ikväll? puss! :)

2011-09-23 @ 16:39:49
#2: HANNA

hejsan, allt bra?

massa tävlingar på bloggen, nått som passar dig kanske? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-09-23 @ 16:55:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: