2011-09-21
11:23:02

cho
usch va skönt de va att sova länge i dag ! eller jag sov till 9 men de är länga för att vara onsdag ? Är ju liiite trött typ xp haha! Nej men i dag SKALL alla sidor i GEOGRAFI-BOKEN vara lästa xb men orkar läsa åt mig ? serriööst, alla bokstäver bara snurrar ! men men ska ändå försöka se om jag fattar liite ;)
Hat släppt ut hästarna & fyllt på vatten i hagen, tycker ju ändå lite synd om dom som får gå ute i detta vädret! USCH på de! Lera & regn är det absålut VÄRSTA jag vet!
haha lite gulligt ändå ;)<3
Sen lite senare i dag är det Dressyrträning för Lisa! Innan de ska vi hämta FINASTE Allis & tello
på vägen dit :)  Hoppas bara att belles skor sitter kvar i dag också ! HAHA de är problemet just nu!
Vet inte om jag ska rida Lätt C:1 an eller Lätt C:2 an ?Tror det blir Lätt C:1 an i dag!
Nu ska jag gå ner & plugga -. - aja hörs sen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: