2011-11-22
21:15:47

Tränlingen
OMG vilken ponny jag har :O
Hon hoppade helt otroligt bra och lyssnade galant! Hoppade lägre höd ibörjan för att få dom lydiga, och göra bra svängar och så ;)
Sedan hoppade vi en jätte kort serie,

Så här, De var jätte kort, och hajen tyckte de var jobbig men hon jorde de ändå ;)


Hoppade sedan bana jag hoppade 80-90 och sista hindret låg på 110 ca!!
De gick så sjukt bra, och hon hoppade allt utan att tveka de minsta, Till och med de höga hindret hoppa hon utan att jag behövde driva (klart jag höll om och drev men hon sög tag på de själv och ville verkligen hoppa ;))



Även om hon är JÄTTE brunstig så var hon som sig själv och tjurade inte gärnet, Föruton i början när jag drev på lite med sporren för att hon inte riktigt lyssnade, då protestera hon lite och stegrade någon gång, men de kan jag stå ut med ;))



//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: