2011-11-07
22:26:06

Träning imon :))
Imorgon är de dags för träning på Simmenäs för Sandra! Hoppas på att de går bättre än sist!!! 
Jag strök mig från LA i helgen då jag inte känner mig redo, Jag vill Gärna men ändå vill jag inte förstöra för Hajens självförtroende ifall vi skulle komma fel på hinder. Så jag tar de till Våren istället!!

Så planen för helgen är att bara hoppa LB. FAst frågan är om hon går igenom veterinär besiktningen med såren på bakbenen? Hon haltar INGET för i så fall skulle jag absolut inte ens tänkt tanken på att hoppa eller rida över huvud taget. Men d är ETT av skrapen hon ömmar liiiiite på o man trycker. Men vem gör inte de om man har ett skrap och så pillar man där på? 
Så ahh? Men ska kolla med Sandra imon, För de känns dumt att åka till ARS och så går hon inte igenom. för ett litet sår. 
Men men vi får se vad som händer o sker ;)


//Jennifer

Kommentar:

Det är ingen Vetrinär besiktining i L:B längre :D

Kram mig <3

2011-11-09 @ 20:10:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: