2011-11-23
22:25:42

Inget svårt val!
Jag ska börja Lerum Barn och fritid med ridning, Så kommer att rida Gråbos ridskole ponnys och hästar! MEn man får även ha sin egen häst vilket jag INTE kommer att ha, då jag ändå tränar med henne och man utväcklats så mycket när man rider andra hästar oxå.
Hopp lektionerna är för Sandra (Som jag tränar för nu :D)
Och Dressyr lektionerna för Pia tror jag hon hette


Allt lät väldigt bra, Så egentligen vill jag hoppa över sista terminen i 9:an och börja gymnasiet med en gång,,, Men de går ju inte :///


Så de blir Lerum för mig, Är de någn som ska gå på Lerum barn och fritid- Ridning ????
Eller är de någon som går där nu??


Taggad för gymnasiet!

Kommentar:
#1: Heidi

Samma som jag gick :D

2011-11-24 @ 00:27:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: