2011-11-24
21:35:58

Geggigt = en till tappad sko..
När jag kom upp till stallet och tog in henne så var de bara 3 skor som satt på -.-

Nu är jag faktiskt lite arg på Sverige!! De regnar?? och de är exakt 1 månad kvar till JUL. HALLÅÅ då ska de vara i alla fall minus grader ute!!Och nästa vecka ska snön komma ca 3 -4 dm. (Önske tänkande)

Antingen snöar de som satan och är -20 eller så regnar de och är +10?
Lixom vad är detta?
En jul ska vara:
Snön kommer 1 månad innan jul afton, Då ska de vara ca 3-5 dm snö (men gärna mer) Snöa lite titt som tätt. Snön ska inte hålla på och regna bort eller bli kramsnö!!
Den ska ligga kvar till efter februari lovet!! (Jag gillar snö så detta är enligt mig)
Så ska en jul va!
NEJ NEJ JAG GLÖMDE DE VIKTIGASTE,, SÖN PÅ JULAFTON 


NEJ NU VILL JAG ATT SNÖN SKA KOMMA SÅ ATT MAN KAN RIDA OCH HA KUL!!! <3




Vad tycker NI om snö? ;)



Kommentar:
#1: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 19:24:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: