2011-05-01
21:49:01

Resultat KM i Dressyr (LC:1) :)
Framridning: Han va sjukt fin men hoppa och höll på lite ibörjan, men han sluta efter ett tag!
Men han blev lite trött i slutet dock fatta jag inte riktigt varför för jag red inte fram länge, men då skritta jag resten tills jag skulle in!

Programmet: Han var fortfarande seg och stod imot även om jag skrittat honom i ca 10 min/en kvart. Men men
Red in på banan och jag fick driva utav bara Helvete, men hyffsat bra gick han ändå! Och jag red som en Kratta, satt fult, och red slarviga vägar....
och de stod även i protokollet
, men ändå fick jag 65% och de ledde till en vinst :D
Så då blev jag lite gladare men absolut inte nöjd!



Bilder kommer, Dom är inte inlaggda än och jag hinner inte nu! :)

(Super glad över en annan sak oxå, har fått en förfrågan om en sak, men de får ni INTE veta nu ;P)

XoXo Jenniifer


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: