2011-07-13
01:12:41

Banhoppnings träning...


Det var ingen CR de var Banhoppnings träning så blev man felfri fick man ingen rosett :o

Kom dit, Var super stressad då allt CPade på vägen dit.. Vi körde fel och åkte förlångt!
Så när jag kommer dit så Går vi upp och anmäler och då säger dom att nu är de 14 före dig och de rullar på, och jag bah: Mamma då får vi skynnda och jätte mycket och dom i sekitariatet bah Ja de får ni göra!!. FAN LIXOM DOG TYP. Så fick springa ner och kolla banan lärde mig den ganska fort, Sprang till mamma som var vid bilen. Vi lastar ut och hon bara kastar sig ut ur transporten så jag tappar henne, men hon stannar utanför så mamma fick tag på henne. VI skynndar oss att sadla och fixa jag hoppar upp och skrittar fot bort till framridningen och rider fram lite fort och när jag kommer ut så bah, Nu höjer vi till 60 CM och där är de ca 15 startande. -.- Så fick ju damp att vi stressat så, Så fick vi vänta as länge, De fanns lixom ina strtlistor att kolla på ! Så Ingen bra början på den "Utflyckten"
Nu till Rundorna

80: var sjukt lugn och fin och hoppade STRÅLANDE! Men när jag kommer mot de sista som är skrik limegrönt så Litade jag inte på henne så jag höll i henne för att de inte skulla bli som på Nääs! Så jag höll hela vägen fram och råkade lägga henne förnära så hon rev, men de var ju mitt fel och drf lägger jag INgenting på henne för hon hoppade BÄST<3

90(debut, haha): Kommer mot hinder 1 och hon känns lite seg Men efter de blir hon AS pigg och tänder till som tusan och kommer lite nära på 2:an men klarar de! De känns jätte bra så kommer jag till 8:an Näst sista hindret och de är en stor oxer, och jag känner ett hennes bensin börjar ta slut så  hon kommer ganska långt ifrån men orkar inte upp med bakbenen och river frambommen, och snappar snabbt upp bena och klarar bakbommen ;)
Så Hon va JÄTTE duktig där oxå!


Hon skötte sig EXEMPLARISKT idag och stegrade eller tjurade inte en enda gång, (Utom ut ur transporten.. Men men) Men hon va så Himla snäll! och inte en tendens till att stanna vid utgången eller något!!! Duktig Ponny asså <3



Men När vi ringde in och anmälde så frågade dom va ponnyn kallades och mamma bah HAJEN. (haha) Och när hon lägger på jag bah, sa du hajen? ÅHH Mamma Va pinsamt!
Så Säger Speakern "Då har vi Jennifer Ekberg och Hajen på banan, Varsågod och rid"
Så Hör man publiken, Hahahaha HAJEN.. XD
Jag börja typ skratta på banan!

Bilder:
De hon rev första rundan!



Ingen TopClass på Bilderna direkt ser ut som hon river alla utom ett XD Men de gör hon INTE ;D
Och mamma Lyckades ju inte filma 90 rundan de blev 3 korta filmsnuttar på 2 sek. Men skit samma hon filmar på Torsdag Eller va de onsdag? Aja när de är CR på NÄÄS :D


______________________________________________________________________________

Ska Börja betygsätta klubbarna jag är på oxå!



1,5
Negativt: De fanni inga strartlistor, Ingen Personal på framhopping och liknande, Dåligt underlag (Ganska ljupt), Dyrt i kiosken, Inga rosetter till dom felfria dom fick man köpa, Ingen bra beskrivning till ridhus/toaletter och sånt!, och Lite tråkiga hinder!
Possetivt: Den personalen som fanns var trevlig, Fina hinder(Även om dom inte var roliga)!!
_______________________________________________________________________________



DU ÄR BÄST MIN PRINSESSA <3




JENNIFER

Kommentarer:
#1: ida

Är det din häst? :)

2011-07-13 @ 10:47:44
#2: Michelle

Jätte fina bilder:)

2011-07-13 @ 11:45:54
#3: caroline

du skrev inte vilken klubb de va XD

2011-07-13 @ 15:57:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: