2011-01-14
19:26:17

Dissa HÖÖKS
Emligt MIG och jag vet MÅNGA andra så Ogillar, Nästan Hatar Hööks, dom härmar såå jävla mycket :OOOOOOOO
Jag kan köpa vissa grejer där som typ Hästgodis, sprayer, och liknade grejer, vissa pannband, men ABSOLUT inte schabrak m.m
så nu ska jag Lägga upp exempel.




Hööks Gummistövlar


Hunter Gummistövlar








Hööks Ridhjälm
Lamicells Ridhjälm







Hööks  Schabrak
Schockemöhle Schabrak






Hööks Ridstövlar
Pioneer's Ridstövlar
Jag får faktiskt Lite damp på hööks, de finns fler saker som är SMÅ härmade..

________________________________________________________________________________

och sen tycker jag detta är så jävla överdrivet. :O

den JÄVLA KUK katten har blivit så jävla stor, Den är så jävla ful!!!... :O
Visst de kan va på typ anteckningsböcker, och kanske SMÅ SMÅ barn kläder, men de har blivit för mycket. (DENNA SÄLJER HÖÖKS OXÅ,,,,OCH HUR MYCKET SOMHELS MED KATT JÄVLEN....)

sorry Dampet men!!!
*****************************************************************************


Dock när jag kolla runt lite hitta jag denna sjukt snygga skjorta. Jag vet inte om den är härmad men jag har Aldrig sett den någon annan stans ;D Kanske något att införskaffa <3






Så nu frågar jag er.. VAD TYCKER NI OM HÖÖKS???..




Kommentarer:
#1: Caroline

Jag tycker att dom har bra saker till stall m.m

Typ småsaker som är bra att ha, grimmor, grimskaft, hästgodis,stigbyglar och sånt. Jag tycker också om deras träns, men schabrak och benskydd dissar jag. ;) haha så jag vet egentligen inte vad jag tycker om det ^^

2011-01-14 @ 20:57:57

Hööks är ju bra för dom som kanske inte har råd med liksom "äkta" märket.. Men ja absolut dom härmar sönder! Skjortan vart däremot riktigt frään! ;)

2011-01-14 @ 21:02:50
#3: Lovisa

Tycker att det är bra när dom kommer på egna saker för att det är billigt, men dom är seriöst ute och cyklar när dom kopierar. Tänk att komma på en tävling med ett kopierat hööks schabrak, haha...

2011-01-14 @ 21:47:58
#4: anonym

du du ska inte tro att hööks är dåligt det är jättebra och hjälmarna är ganska snygga faktiskt

2011-01-15 @ 14:13:22
#5: Lovisa

Håller med dig man kan köpa typ godis,krokar,hinkar och sånt där men inte täcken,schabrka och såna liknande saker;)

2011-01-16 @ 21:24:28
#6: Ida

Jag har faktiskt ingenting emot hööks. Visst vissa saker kanske är kopior men det skiter jag i. Jag bor på landet och har 3,5 mil till närmsta hästaffär(om man inte räknar med utbudet på granngården, vilket jag inte tycker om) Och då är det hööks som ligger närmast och det har alltid funkat för mig. Under alla år jag har haft häst( ca 8 år) så har bara en sak som jag köpt från hööks gått sönder och det var panbandet på ett träns för 125 kr. Så jag tycker att ni är lite väl hårda mot hööks. Inte bara du utan andra bloggare också.

2011-01-18 @ 17:58:41
#7: hästpappan

faktiskt är Hööks bättre än den här bloggen, varje sak har sin plats, men det här sättet att uttrycka sig på offentligt är mest stötande

2011-05-20 @ 09:09:37
#8: soffe

jennifer skäärp dej ! dom gör bara ett billigare antelnativ!

2011-05-20 @ 10:30:29
#9: Viola

Alltså hööks motto är att göra billigare kopior för de som inte har råd med det dyra alternativet...

2011-06-26 @ 13:46:00
#10: Elin

Men åh, att alla i ridsporten ska vara så himla ytliga.? Du behöver inte köpa något. Det finns kopior på allt, kolla bara på louis vuitton eller prada väskor?

2011-07-10 @ 09:25:52

Tycker det är ytterst barnsligt att klaga på hööks grejer bara för att deras modeller på saker likanr andra saker dom flesta sakerna på hööks är väldigt bra dock inte scahbraken för många krymper i tvätten men tränsen och allt ät av jättre bra kvalitè tycker jag så kan ni bara sluta klaga på hööks?

Otroligt barnsligt, alla kanske inte heller har råd med det "riktiga" märket som är mycket dyrare så sista gången GE DIG!

2011-08-01 @ 16:32:53
#12: Johanna

Jo visst, Hööks må härma Kingsland, Kyra Kyrklund, Pioneer, Hunter och alla andra märken man får betala det dyra priset för men man ser VÄLDIGT ofta vilket som kommer från Hööks och vilket som är av "äkta" designen. Hööks är ett bra alternativ för oss som inte är gjorda av pengar, de följer modet och man kan införskaffa sig hyfsade grejer där. MEN de dyrare märkerna har snyggare design på deras utrustning och kläder så man ser vilka som har det äkta och vilka som inte har det så egentligen är det inte mycket att gnälla över, eller hur?

2011-10-18 @ 19:24:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: