2011-08-02
16:00:00

Top 5
Här kommer dom top 5 bloggarna jag läser, jag läser lixom såklart många stora bloggare.. som teamsl, johanna gb, dressyrmupparna osv, men många vet redan om dom så ska säga vilka som jag läser av top 5 lite mindre bloggarna :)

  1. Jennifer Ekberg - Alla vet nog vem hon är? haha. bloggen äger :D
  2. Majja Holgersson Bergdahl - Min bästa vän. Asso hon är först och främst helt galen. Så hennes blogg är galen, handlar om hennes liv och hästar. Hon uppdaterar inte så jätte mycket, men det hon skriver är läsvärt!
  3. Carina Svensson & Lina Jonsson - Läser den mest för att min kompis Carina bloggar där. Dom uppdaterar mycket, lägger ut fina och många bilder och en hel del snygga outfits. Rolig läsning helt enkelt ;)
  4. Allis Lindgren - Många vet nog vem hon är också? :) Jag gillar bloggen väldigt mycket, dock är uppdateringen lite seg och alla inlägg är inte läsvärda. Men helheten är bra :)
  5. Sanna Olsson - Jag gillar bloggen och utseendet. Updateringen är lite till och från och skulle kunna önska mer uppdatering. Men jag gillar ddet hon skriver och hur hon rider :)
Har ni någon blogg ni tycker jag borde läsa?
Jag är öppen för förslag!

-Carro

Kommentarer:
#1: sanna

haha tack :) Vet att uppdateringen är dåligt nu men jag har lite sommarpaus typ och skriver bara när jag har lust ;)

2011-08-02 @ 19:17:23
#2: NellieB

a min ;-)



2011-08-03 @ 00:41:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: