2011-08-19
14:03:10

SVAR
j ([email protected]) om Roliga Bilder på mig och Disas Förra foderponny Arraxii ;D:
fin ponny :) stegrar den på kommando elr av sej själv ? ;))

Besök gärna min blogg och skicka nån kommentar ;D

Ja hon är så Himla söt och charmig inget annat kan man säga! 
Nej de är inte komando hon "Kaxar" Haha Neä men är hon inte på bra humör och man försöker driva på henne så stegrar/bockar/kickar hon!! Dock är hon helt grym när hon väl vill!!!
:D
Första gången jag red henne så va jag helt kär hon gjorde allt jag ville och va bara grym. Andra gången jag red henne var på ett lov när Disa åkt bort och jag hade henne i en vecka.. Jag satt i manegen på henne i 1,5 timma och försökte få henne att gå.. Men de gick inte, Så jag fick longera henne, En tjej i stallet hjälpte mig ;) Då stegra hon sig mot henne... och aahh. Sen var de nog. Hoppade upp och red ett varv i trav sedan gick jag ett varv med henne runt ridhuset.
Sedan fick hon sta någon dag sedan skulle jag prova rida igen. Nepp funka inte. Sedan skulle jag och Lisa rida på ängen med henne. Då gick de okey efter ett tag!(de passet var bilderna jag la upp) XD
Men sedan fick hon stå 3 dagar till disa kom hem ;P
Men sedan red jag henne även en gång till och då red jag sjörundan. OCH JÄDRAR VA HON DROG JAG FICK INTE STOPP PÅ HENNE :O


Haha så hon kan om hon vill. ;)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: