2011-08-18
22:58:34

Roliga Bilder på mig och Disas Förra foderponny Arraxii ;D
Disas blogg! http://disagustafssons.blogg.se/ Dock är hon en tråk unge som inte bloggar -.-
Fin ponny när hon vill :D
Söt som socker
help


Lilla Arraxi är till salu.... Och jag och Disa har planerat att flytta hemifrån och köpa massa hästar 4 var faktiskt. Och då ska hajen och Arraxi få vara våra små MissFoster :D så ska vi köpa GRYMA hästar!! Bra framtidsplaner!!!!
Mamma vet att du läser! Hoppas inte du blir för ledsen att slippa mig! Men MÅSTE dock ha choför till tävlingar :D

BTW SAKNAR MINA TRETORN SÅ J*VLANS MYCKET!!! DE ÄR HELT SINNES... :O
Någon som har ett par i storlek 38 extra långa  eller 39? För en billig peng?? Färg spelar ingen roll alls!!




Kommentarer:
#1: Malin

haha galna arraxi :D

2011-08-19 @ 00:07:27
#2: linnéa

Å söta lilla braxan, hoppas Disa får henne!:)

2011-08-19 @ 10:33:38
#3: j

fin ponny :) stegrar den på kommando elr av sej själv ? ;))



Besök gärna min blogg och skicka nån kommentar ;D

2011-08-19 @ 12:05:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: