2011-04-04
21:36:22

Herre gud sicken dag i stallet. xD
Åkte bussen upp till stallet och hade bestämt med Disa att möta henne, (BTW vi går i samma klass nu xD)
Så går vi en trevlig och varm pronenad upp till nääs och när vi kommer upp så säger Ridlärar Emma till disa att Kwanza och Arraxi har bråkat as mycket och att arraxi har ett sår på bakbenet, så vi tar av henne täcket och tvättar såret, och när Disa kollar upp på rumpan är de typ en stor kött bit som saknas mitt uppe på rumpan på henne.. :o
Så vi tvättar av de och går ut och kollar så hon inte haltar eller något så. Men de va inget så vi går upp till PD och släpper helle lite och kollar på henne och så. :P Och när Disa ska ta henne så vänder hon röven till disa och Sparkar henne rakt på armen :O
Så då fick vi damp.. HAha!! Så fick vi tag i henne och sen Red jag Pållen:D (Eva-Lena tycker de är as bra att jag gör de)
Och han va sjukt pigg och stark, Men de va så roligt för han typ drog iväg i galoppen och jag bah man kan inte tro att han är 20.. och då bara drar han ivåg as mycket och jag börjar skratta så jag får typ inte stopp! och Disa står typ och as garvar -.-
Men sen va han duktig men man kan typ inte rida snyggt på Honom.. Haha! Så ni kommer få se lite nya Fail bilder och några bra på både mig och disa när Jag har orkat lägga in dom!!

Hoppade jalle fall en oxer på ca 85cm och de är bra för at heta PÅLLEN och va 20 år gammal OCh inte varit hoppad på jätte länge inna jag börja rida HNM :P
(Och en sak som ni nog inte visste, Haha så ska jag nog åka och hoppa lite CR på Hnm ooch sen kanske någon Dressyr tävling :) Ska bli spännande!!)

Imorgon blir det Savannah och ska nog se om någon vill ta en lung tur bort till lungnet.
Och sen rida lite inne, men får se va de är för väder. (dock känner jag att de va längesedan de va en go ridtur i regn. Men frågan är vad Savanna tycker om de XD Hehe)


Vill ni se bilder? Annars skiter jag i att lägg upp dom!!

XOXO JENNIIFER

Kommentarer:

ja det vill vi :)

2011-04-04 @ 22:06:13

Jo vi vill se!

blev du lessen på mej för att jag inte kom upp? :(

2011-04-05 @ 16:20:24
#3: Emma

frågestund på bloggen ;-)

http://emmakarlssonz.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment

2011-04-05 @ 19:05:31
#4: Anonym

vill se bilder!

2011-04-05 @ 20:23:39

Jättefin blogg :)

2011-04-05 @ 21:15:24
#6: Anonym

har kanbske inte något men inlägget att göra men din sadel ser så fruktansvärt skön ut var är det för nån kan du lägga ut bild? ;D

2011-04-08 @ 16:45:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: