2010-09-24
22:43:51

Tjoobidobiidoo
Hej, igår va de Clirre :D

Hoppade 2x 90 
Första rundan fick jag 2 stopp och ett ner, ett stopp va mitt fel, Fan en Suuper fet oxer på 1m typ :O och så kom jag fel.
Sedan Fjant stanna hon på ett räcke, Lerunsgymnasium.. Dum heter så då fick hon en smäll på rumpan och så kom vi igen, så gick de jätte bra, och så kom hon förfort på sista så fick med oss de. men men

Andra rundan, fick Jag bara ETT stopp, på den FETA oxen, kom fel igen, så jag förstod att hon stanna, hon kunde inte hoppa där, Så Den Rundan är jag SJUUUKT nöjd med :D


Duktiga lilla ponny som bara klampa eftre mig in i transporten, när prince ändå stod brevid så de blev smaalt :D




Idag har jah Tvättat henne, och så knoppar jag imon :D
Taggar som FAAN till dressyren imon :D
NU JÄVLAR SKA VI VINNA :D 


Puss och kram,
PS, bilder från gårdagen kommer imon kväll Ska sova nu :P ,DS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: