2010-09-15
21:49:22

Hejsan :)
hej, jag har inte tid att skriva.. Typ, bara ibland.. Ni vet skola, stallet, läxor.? :( Uschh

Men nu ska jag blogga Liite :D



Iskola va de ball idag :P Hahahaha bara allmäänt kulig :P



Sedan åkte jag till stallet, Så red jag ut med Disa och Ylva, fan va KUUL de vaa, asså jag har inte ridit ut med ylva på ååår och då vet bara hon och jag (och disa nu) hur vi är typ sjunger högt och är galna, och då vart de roliiigare när disa va med oxå :D super nhiis, och galna va dom, Hehe
Kwanza bara drog på och de va lixom ingen idé att försöka bromsa för de går verkligen inte, tror jag får skaffe ett stång att rida ut med :)
Hahaa.. så gullig är Ylva, när jag hämta min väst så stod ylva och kolla henne typ. och så lärde hon henne pussas, och nu när jag skulle hem så ville lilla kwanza pussas HELA TIDEN :D:D:D
Så gyllig :D

Cp bild jag hitta XD
meen sööt

Kommentar:
#1: Emeli

Sv: Med tanke på att ni inte skriver namn så vet jag inte vem jag svarar. Men aja.

Lisa skrev själv i sin blogg att han fått ryggproblem för att hon inte klarade av att rida honom i korrekt form. Hon har alltså förstört sin egen ponny.

2010-09-15 @ 22:38:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: