2010-11-02
20:22:36

snart hemma !
Varit på Nääs hela dagen idag, därav uppdaten !

Jag,Lisa,Emma åkte dit på morgonen vid 8, för då kunde Lisas mamma köra oss. Vi kollade när Timoor, Kwanza, Arraxi löshoppades klockan 11.20, 11.40, 12,00 :) Kwanza var super duktig och hoppade 120 tror jag (Y) Bilder och mer och Jennifer!

Sen så vid 4 så hämtade pappa mig och Jennifer (hon följde med till Tello) och körde oss till stallet för jag skulle rida.. Men det tyvärr inte så länge p.g.a regnet:/ men liten stund i Pd iaf ;)

Vi sover över på torsdag igen, och då följer förmodligen Tello med och stannar till fredagen :) Och jag och Jennifer hade tänkt att hoppa tsm i ridhuset på torsdag kväll då :)  Då det är filmkväll på Nääs, men vi ska inte vara med.

Men nu har mamma kommit och jag ska åka hem! Och då kommer bilder, filmer och resultat från i lördags upp (Y)






Kommentar:
#1: emma

heja kwanza!! haha:) jo ni måste vara med på filmkvällen och hålla mig sällskap:D

2010-11-02 @ 20:29:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: