2010-08-29
18:59:38

Svar
Emelie ([email protected]) om Alla Hästar genom åren:
En fråga till dig jennifer!
Jag såg på en annan blogg att du var och badade med Ragge och lisa eller vad hon heter :)
Och jag skulle jättegärna vilja veta vart ni var och badade. För jag vill gärna bada med hästarna men jag vet inte vart. or ju precis brevid Nääs.
Super bra blogg <3

Vi Var då i Gråbo, vi skulle bara rida ut en kortis men de sluta med att vi red LÅNGT :P
Asså jag kan faktist inte beskriva vägen.. 
Men de finns ju oxå ett jätte bra ställe på nääs, neranför Upp/ner hoppet vi sjön i träng hagen, Så där får man bada om de inte går hästar i hagen :)

Tack så Jätte Mycket :D<3





Kommentar:
#1: Emelie

Okej, tack för svaret. :) <333

2010-08-29 @ 20:39:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: