2010-08-23
19:36:32

SORRY
Förlåt så mycket att jag inte bloggat, men jag har inte haft så mycket tid och ork :P:P
Nu när skolan börjar kommer jag kunna blogga typ en gång om dagen, och ibland kanke inte alls, men jag tycket endå ni ska kolla för de kommer alltid komma upp massor :P:P

Men nu, 
Imorse bar de av till skolan... suck, men de var kul att träffa alla igen :))

Men när jag kom hem så åkte jag bussen till stallet, och så red jag gjorde lite styrka för oss båda på sjörundan, och sedan red jag vidare en bit hoppade över en vattenpöl XD och så galoppera jag upp på en äng i kanten, så gjorde hon galopp ombyte, Duktig ponnyplutt :D

Nu sitter jag här hemma och väntar på att fångarna på fortet ska börja :D:D (Y)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: