2014-01-07
22:16:30

Tjabba tjena hallåå
Jag gick en lång promenad förut istället för att springa... Jag började springa men sen kände jag att jag inte var på något springhumör så då bytte jag väg och gick en promenad på typ 1 timme och 15 min. Såå skönt var de!
Imon hinner jag inte med någon promenad eller springtur.. Iof ska jag rida galen heest så jag lär ju få träning ändå haha! På torsdag slutar jag halv 5... Och då åker jag troligtvis in till Alingsås en snabbis efter skolan så då blir de ingen motion där heller.. Fredag tror jag att jag ska rida.. Haha Jag kommer inte hinna springa och gå juu! IOF kom jag på nu att jag kan ju gå upp till stallet på fredag för jag slutar 20 över 10 så då blir de typ 1 timmer prommenad, hur grymt!? :D

Nu ska jag och min bodybutter kleta lite.. Haha. Nej men min hud är så sjuuuuuuukt torr så måste smörja in vaarje kväll för att de börjar klia som sjutton på benen... Så de står på tur nu!

Hoppas ni som gick i skolan idag hade de riktigt kul. Jag ska ha aaas kul i skolan imon -.-'''' Jo men visst.
Ha de gött. Sov gott!!!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: