2014-01-03
23:45:20

Malvija 3/1-14
Hon hade inte gått på ett tag så jag skulle ta det lite lugngt så jag gjorde välgigt simpelt och lätt i alla gångarterna. Hon var väldigt lung och avslappnad idag och jag har faktiskt aldrig kännt hanne på de sättet så jag vart riktigt glad och hon jobbade på jätte bra. Skritten och traven var hur bra som helst och galoppen lite sämre, hon spände sig och blev lite tossig men jag försökte bara få henne lugn och fin och sänka huvudet och efter inte så mycket jobb på volten gjorde hon faktiskt de i båda varven så jag avslutade efter det. Så jag red kanske i 45 min men med mest skritt för jag ville verkligen få med mig henne i skritten innan jag började trava! Men jag är i alla fall väldigt nöjd med henne och han var riktigt duktig!! :)
 
Fiiina Mulvi <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: