2014-01-20
22:17:23

Koppetiikoppettttiiiii!
 
Ja just de, Har ju inte bloggat så bra och därför inte skrivit om ridningen så jag gör det lite kort fattat nu ;)

Lördag- Malvija red jag i sommarhagen och det gick bra hon var pigg och glad som hon för de mesta är. Red väll mest för att göra av med lite energi och så hade vi vääldigt skoj!
Cactus.. Haha ja, som jag skrev fick jag mig en liten flygtur. Han blev väldigt glad och bockade lite först, och då satt jag kvar, sen så skakade han på sig och drog lixom tyglarna ur handen på mig och presis när han ruskat klart flög hen upp i luften och drog en snurr bock typ Haha.. Så jag flög av, han sprängde trådarna och sprang hem.. -.-' Red lite i Pd'n efter de.

Söndag- Malvija var lite stegrig och bråkig, Red i sommarhagen med lite krav. Men hon var nog bara lite suris, precis som jag var hehe ;)
cactus longerade jag i sommarhagen och sedan gick jag tillbaks för att rida lite i Pd'n och då frös han fast typ 3 gånger och gick typ inte att rubba.. Haha? Men fick i alla fall igång han lite tillslut

Idag- red Hanna båda och det hade gått bra, Cactus hade bara fryst en gång... Puuuck <33
Nä men dom var nog på samma humör som mig igår så Imon så hoppas vi på de bäättree :D

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: